zwiń

Koncept 36 minut

Szybkość

Wychodząc naprzeciw Twoim oczekiwaniom stworzyliśmy możliwość kompleksowego treningu, który zajmuje jedyne 36minut. Innowacyjność naszej propozycji polega na tym, że trening jest maksymalnie efektywny, dzięki czemu zadowalające rezultaty osiąga się ćwicząc rzadziej. Rekomendujemy 2 treningi na 10 dni, czyli 6 w miesiącu, a to raptem 3,5 godziny w miesiącu. Przez 36minut ćwiczysz wszystkie kluczowe dla Twojego zdrowia i ogólnego rozwoju fizycznego partie mięśni.
Jakby na to nie patrzeć - szybciej się nie da. Więc jeśli cierpisz na chroniczny brak czasu, ćwicz z nami, a zaoszczędzone minuty przeznacz na inne, równie ważne aktywności.

Efektywność

Okazuje się, że 6 krótkich treningów w miesiącu zaspokajają nasze potrzeby ruchowe. Proponowany przez nas trening pobudza metabolizm, zmusza większość partii mięśniowych do ruchu i dzięki pobudzaniu mięśni w fazie ekscentrycznej sprawia, że znacznie poprawia się nasza koordynacja nerwowo-mięśniowa i wytrzymałość mięśni oraz ścięgien. Ćwicząc kilka razy po 36minut tygodniowo nie zostaniesz kulturystą ani mistrzem cross fitu, w stu procentach jednak wyrobisz normę ruchu, która stanowi cienką granicę między byciem w formie, a byciem "człowiekiem z kanapy" nie do końca panującym nad ilością zatrzymanych w organizmie kalorii.
To właśnie nazywamy efektywnością - wymarzone rezultaty pozbawione “wycisku”, który często bywa powodem szybkiego zniechęcenia.

Łatwość

Wszystkie opisywane zalety zawdzięczamy rewolucyjnemu systemowi treningów i nowoczesnemu sprzętowi, którym dysponujemy. Każda wyposażona w komputer i wyświetlacz LCD maszyna sprawia, że ćwiczenie na niej jest łatwiejsze niż mogłoby się wydawać, a podłączenie każdej z nich do prądu skutkuje brakiem obciążenia w postaci hantli i dokładanych "odważników".
To właśnie dzięki silnikom elektrycznym stawiającym opór obciążenie dopasowywane jest dynamicznie i odpowiednio do Twoich możliwości. Każda maszyna rozpoznaje Twoją osobę i wie, na co Cię stać - po wsunięciu karty magnetycznej automatycznie dostosowuje obciążenie i zakres możliwego ruchu a także parametry takie, jak wysokość siedziska i kąty nachylenia. W efekcie oznacza to koniec biegania po klubie z notatnikiem, w którym co niektórzy zapisywali sobie ilość podnoszonych kilogramów, powtórzeń czy wyrobionych serii.
Ćwiczenie stało się łatwe jak nigdy dotąd. Nie rozstawaj się z wydaną Ci kartą magnetyczną, a elektronika zrobi resztę za Ciebie.

Bezpieczeństwo

Twoje bezpieczeństwo jest dla nas najważniejsze. Takie było też dla projektujących dostępny u nas sprzęt do ćwiczeń. Eliminując obciążenia w postaci fizycznej skupiono się na oporze elektrycznym, który sterowany komputerowo zastępuje stalowe odlewy z ubiegłego wieku. Dzięki temu opór nie może spaść, wyrwać uchwytu z rąk, przydusić czy zmusić Cię do przyjęcia pozycji sprzecznej z naszą anatomią. Oczywiście nad całością przez cały czas czuwa wykwalifikowana kadra trenerska, która odpowie na wszystkie pytania i pod której czujnym okiem nie ma miejsca na żadną kontuzję. Nasi trenerzy mają wykształcenie i doświadczenie fizjoterapeutyczne, dlatego mamy pewność, że oddajemy Cię w dobre ręce.

Statystyki

Nic nie motywuje bardziej niż śledzenie własnych postępów. Żeby robić to z głową, potrzebny jest wgląd do wyników i statystyk. Tym razem masz do nich nieograniczony dostęp dzięki urządzeniom mobilnym.

Wyobraź sobie, że wszystkie dane dotyczące Twoich treningów zgromadzone są w jednym miejscu, gotowe do analizy w dowolnej chwili. Tym miejscem jest chmura z dostępem online 24/7. Witaj w przyszłości.

Zapisz się na darmowy trening

Personalizacja

Każda maszyna obwodu 36minut jest przyłączona do sieci elektrycznej, sterowana komputerowo i wyposażona w slot kart magnetycznych - szczelinę, w którą wsuwasz kartę przed rozpoczęciem ćwiczenia. Na karcie zapisane są wszystkie dane opisujące Twoje możliwości treningowe, zakres ruchu, wysokość siodełka.
Podczas pierwszego treningu trener poprosi Cię o zajęcie pozycji na każdej z maszyn, po czym skalibruje jej parametry biorąc pod uwagę pod Twój wzrost, siłę fizyczną, wydolność organizmu i długość kończyn tak, żeby trening był wygodny i bezpieczny, angażował pełnię Twoich sił ale jednocześnie nie przeciążył Cię powodując kontuzji.
Następnie ustawienia te zostaną zapisane na Twojej karcie, po wsunięciu której wszystko automatycznie ustawi się tak, jak za pierwszym razem. Od teraz każda maszyna w obwodzie jest dostosowana konkretnie do Twojej osoby i do Twoich możliwości. Każda maszyna jest teraz Twoja.

Idea obwodu

Ćwiczymy w kółko i to dosłownie! Po wykonaniu każdego ćwiczenia przesiadamy się na sąsiednią stację, żeby po wykonaniu serii przesiąść się na kolejną i kolejną, zataczając w ten sposób koło.
Mimo, że maszyn w okręgu jest 12, ćwiczymy tylko na ośmiu z nich (6 siłowych i 2 cardio) - zabieg ten ma na celu zwiększenie przepustowości obwodu. Sprzęt skompilowany jest tak, żeby podczas każdego okrążenia przećwiczyć wszystkie partie Twojego ciała. Poza dwoma wyjątkami, każda seria trwa 60 sekund a zegar mierzy wspólny czas dla wszystkich stanowisk. Nie ma więc możliwości, że skończysz a kolejny sprzęt będzie jeszcze zajęty. Wszyscy przesiadamy się w tej samej chwili.
Dołączyć i zejść z obwodu również można w dowolnym momencie.

Leg Extension

mięsień czworogłowy ud, grupa mięśni przywodzicieli

Chest Press

mięśnie piersiowe większe i mniejsze, mięsień naramienny, mięsień trójgłowy

Seated Row

mięśnie dwugłowe ramienia (biceps) równoległoboczny, najszerszy grzbietu

Ergometer

kończyny dolne (mięśnie ud i podudzi ogólnie), trening cardio

Leg Curl

mięsień dwugłowy uda, półbłoniasty, półścięgnisty, smukły, płaszczkowaty, mięsień brzuchaty łydki

Abdominal Crunch

prosty brzucha, skośne brzucha, biodrowo-lędźwiowy

Back Extension

mięśnie prostowniki grzbietu, część lędźwiowa najszerszego grzbietu, mięsień czworoboczny lędźwi

Crosswalker

mięsień brzuchaty łydki, serce, mięśnie przedniej strony podudzia, mięśnie skośne brzucha, mięśnie pośladkowe

Video