36 minut PolankaPoznań

Trening personalny

HIIT – trening interwałowy polegający na wykonywaniu złożonych ćwiczeń o wysokiej intensywności, po których następuje aktywna przerwa umożliwiająca częściową regenerację organizmu. Zajęcia mają na celu przyspieszenie metabolizmu, stymulowanie procesuredukcji tkanki tłuszczowej oraz podniesienie poziomu wydolności fizycznej.

Core Stability – zajęcia wzmacniające stabilizację głęboką całego ciała. To połączenie ćwiczeń statycznych oraz dynamicznych angażujących mięśnie odpowiedzialne za utrzymywanie prawidłowej postawy ciała. Ta forma treningu przeznaczona jest dla osób chcących zmniejszyć ryzyko kontuzji, zlikwidować dolegliwości bólowe w kręgosłupie oraz polepszyć wyniki sportowe.

Cross workout – trening ogólnorozwojowy kształtujący podstawowe wzorce ruchowe. Charakteryzują go ćwiczenia wielostawowe z wykorzystaniem obciążenia zewnętrznego w formie (sztang, hantli, odważników kulowych). Głównym założeniem zajęć jest nauczenie prawidłowego wykonywanie podstawowych ruchów w życiu codziennym oraz zwiększenie wytrzymałości siłowej organizmu

Treningi Personalne

Jest to forma treningu pozwalająca tworzyć indywidualne rozwiązanie, w której trener pracuje osobiście z klientem. Fundamentem udanej współpracy jest zrozumienie potrzeb i wyznaczenie krótko oraz długofalowych celów, które ma miejsce na pierwszym spotkaniu. Ma to szczególny i bezpośredni wpływ na osiągnięcie rezultatów w krótszym czasie. W zależności od tego czy dana osoba ma na celu zredukowanie tkanki tłuszczowej, zwiększenie masy mięśniowej, bądź zmniejszenie dolegliwości bólowych, trener w sposób sprecyzowany układa plan treningowy. Niezbędne oprócz rezultatów sylwetkowych jest kompleksowe podejście do ciała, dlatego w każdym treningu pojawiają się elementy terapii, które zapobiegające przed urazami oraz pozwalają na aktywne życie bez ograniczeń. Podczas ćwiczeń oprócz dużej dawki motywacji umożliwiającej wyjście spoza własnej strefy komfortu z pewnością występują elementy zabawy. Brak monotonii, szybsze rezultaty, bezpieczeństwo i indywidualne podejście to główne zalety treningu personalnego.