36 minut PolankaPoznań

Zajęcia grupowe

HIIT, Core Stability i Cros Workout

W grupie raźniej – i nie chodzi tylko o to, że zajęcia grupowe stają się przyjemniejsze, gdy w trakcie ich trwania możesz uśmiechnąć się do kogoś czy w krótkiej przerwie między jednym a drugim ćwiczeniem zamienić z kimś słówko. Podczas zajęć zorganizowanych motywacja jest znacznie większa. Czas ćwiczeń nie zależy tylko od Ciebie, ale od trenera, którego zaleceniom próbujesz sprostać. To daje lepszą motywację do ćwiczeń.

Trening interwałowy…

… zwany inaczej HIIT (od angielskiego high intensity interval training) to doskonała propozycja dla tych, którzy nie chcą na ćwiczenia przeznaczać dużo czasu. Zaledwie 36-minutowy trening pozwala szybko i skutecznie spalić tkankę tłuszczową, a także rozruszać zastane mięśnie. Czym dokładnie jest trening interwałowy? To zestaw krótkich, intensywnych ćwiczeń przeplatanych z umiarkowanym treningiem kardio – cross workout.

Jak wygląda trening?

Praca nad własnym ciałem staje się łatwiejsza, gdy ktoś nią koordynuje. Dlatego zajęcia grupowe to najlepsza propozycja dla tych, którzy samodzielnie nie mogą zmotywować się do wysiłku fizycznego. Ćwiczenia core stability to nic innego jak praca nad ogólną stabilnością. Pozwalają utrzymać prawidłową postawę, wzmacniają gorset mięśniowy tułowia, czyli te partie, które są odpowiedzialne za wszystkie ruchy.

Efekty treningu

Nie trzeba spędzać wielu godzin na siłowni, aby uzyskać zamierzone efekty (większą sprawność ruchową czy spalenie tkanki tłuszczowej). Treningi HIIT nie zabierają dużo czasu, a ich skuteczność jest wysoka. Zaledwie 36-minutowe ćwiczenia wykonywane 6 razy w miesiącu wpłyną pozytywnie na stan Twojego zdrowia.